lördag 3 oktober 2009

Bajen bärs och inga hjärnor!

Suck. Har ni hört att Bajen Fans inte får följa med på matcher längre? En "supporter" BAJSADE PÅ ETT SÄTE I BUSSEN på väg hem från match!

Man blir ju helt trött. Hur pucko får man vara utan att bli inlåst? Allvarligt?? Vad är det för fel på folk?

Vem är man om man kommer på att man är bajsnödig och kan inte hålla sig och istället för att säga till chaffisen bestämmer sig för att bajsa. PÅ SÄTET. Vem är man då? Hur blir man sån? Vad har hänt i ens barndom mm? Jag undrar verkligen. Kan ngn förklara?

Jag har stått i bajenklacken en gång på en fotbollsmatch (jag var där med Bettan, hon tror att hon är hammarbyare) och jag liksom kokade av ilska efteråt. Jag var dyblöt av alla öl de tjocka, fula, rakade, äckliga, illaluktande, vidriga männen KASTAT över mig så fort domaren sa pip. Hata bajare alltså!

Så när jag läste nyheten om att en av dem har bajsat på en buss blev jag väl inte jätteförvånad. Det är väl sånt de gör, fotbollsfolket.

10 kommentarer:

A. sa...

Hehe. Du har så rätt om Hammarbyare... ;)

emster sa...

Visst har jag!

S sa...

Haha! Och alltid samma fråga. Vad är det för fel på folk? Vet inte hur många gånger per dag den poppar upp.

emster sa...

Ja. Sjukt många.

Tehataren sa...

Det här är inget specifikt för Hammarby. Det hör ihop med Lagbollsporten som fenomen. Och om jag inte minns fel, när jag läste om det i en annan blogg av någon som faktiskt varit med, var det så att den som skitit i det blå sätet, hade gjort så medan övriga åt på någon vägkrog.

emster sa...

Gud är det sant? Fyfan vad sjukt!

Betsy sa...

Outar du mig på nätet?

Om jag inte missminner mig var det jag som fick en halvliter öl över hela mig. Men viktigast, jag tror Bajen vann...

emster sa...

Vill du att jag ska outa dig.

Oviktigt om bajen vann. De bajsar ju bara.

msn00b sa...

Är det bara jag som ser sambandet bajen-bajs? Han lade en baj liksom, jättelogiskt ju. Sen att det är något fel i huvudet på folk som tycker det är kul att titta på fotboll det kan jag iofs hålla med om.

emster sa...

bajen = bajs. du har så rätt.