onsdag 21 oktober 2009

Gör fint, håller ordning

Jag lever h e l t utanför min karaktär just nu. Jag är så där duktig. Skriver upp allt som jag ska göra fint och prydligt i min kalender. Jag färglägger och skriver viktiga noteringar. Så fort jag kommer på ngt som jag kan skriva in i kalendern slutar jag TVÄRT med allt jag håller på med och rafsar fram rätt/ngt datum och skriver i.

Fint, fint, fint.

Prydligt, prydligt, prydligt.

Jag skrev till exempel in i efterhand att Miss Raggamuffin fyllde år igår. Bra stuff att veta idag liksom.

Jag gjorde en gul sol bredvid. (Gulligt)
Är så himla ordningsam. Värsta bra ju!

5 kommentarer:

Tehataren sa...

Fan va du e duktig!

Om min telefon inte berättar allt jag skriver in i outlook, ja du vet ju själv, glömmer jag gå till jobbet. Och var jag jobbar. Och min egen födelsedag.

Jätteduktig är du!

emster sa...

TACK! *nöjd*

Ps. Andra ska komma ihåg din födelsedag.

Tehataren sa...

Det gör de, och jag blir alltid lika förvånad!

Fast jag i själen är 5, och lever för födelsedagen. Med tårta och presenter!

emster sa...

vi är alla fem år gamla? egentligen?

Tehataren sa...

Inte alla.
Det finns tråkiga människor också. De på försäkringskassan och CSI t.ex...