torsdag 16 april 2009

Sälja

Mina kompisar, Mike och Äpplet, håller på och säljer sin lgh. Det är mkt spänannde. Det är en halvliten (inte halvsliten) tvåa på fräsh adress på nedre Kungsholmen (da place to be). Den har balkong med utsikt över Riddarfjärden (fett najs), ingen insyn utan balkongen är även mot park och så har den öppen spis. Som funkar. Och ser ”funkis” ut. Nyrenoverad, helkaklad badrum, öppet fr kök till v-rum (”barkänsla").

Ni vet. The whole nine yards.

Ska man ha en halvliten tvåa på nedre K så är det här da shit.

Den lades ut för 1,995.

Är nu uppe i 2,860.

Det är helt otroligt!

Den här finanskrisen som ska vara värsta ever. Alltså va säger jag. Helt sjukt. Fatta priset. Det är över 60 tussar kvadraten.

Okej att lgh är najs. Meniallafall.

Vi ska till dem på middag på fredag. Räknar med att det blir rätt så schtekigt...


Ps. Har insett att jag överanvänder utropstecken. Hela tiden, jag ba: !!!. Vad är grejen? Som att jag till och med när jag skriver måste höras mest. Pinsamt. Blir så trött på mig själv.

Ps igen. Ska sluta utropsteckna!