söndag 26 april 2009

Dumihuve

Amenåneeej! Jag är så dum. Värsta lilla puckot. Blir så sjukt jävla arg. ARG ARG ARG! Jag ba va inne på Facebook och så kom det värsta bra reklamen. "Vinn en MacBook" och jag ba "Jag vill!". Svarade på frågan. Fyll i telefonnummer och få reda på om du vann. Jag ba "OKEJ!".

Då ba:

DU ÄR MED I PRENUMERATIONSTJÄNST! 90 KRONOR I VECKAN! Jag ba: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Det är jobbets mobil. Får inte vara med i prenumeration. Vad händer? Jag bara försöker sms:a, ringa och bara MEN SLUTA, TA BOOOORT!

Fanfanfan!

Till slut iaf så fick jag sms att jag inte är med i tävlingen längre:
Du är avanmäld från denna tjänst. Välkommen tillbaka när du vill!

Puh!

Frickin jälla PUH!

Sen bara kom det ett sms till!!!

Så här:
Du är inte i någon klubb! För att gå med skicka sms "NATTA" till 72727. Helpline 46 (8) 51758444.

What what what!!??

Va?

Jag ska fan DÖDA DEM om det här fortsätter! Jävla SKITIHELVETESJÄVLA CPN!!!

Så upprörd att jag vill SLÅ DEM HÅRT!

FUCK YOU JÄVLA MOBIL-SMS-LUR!

Dumma

6 kommentarer:

Miss Baglady sa...

FAN VILKA DUMMA!! Ska alltid försöka lura in en i en massa skit de där bolagen. Urk!

emster sa...

Jag vet jag är typ helt grinfärdig. orkar inte. snyft.

A. sa...

Ett litet tips är att kolla upp vilka som ligger bakom.

Det är skitvanligt att folk anmäler sig på sånt och sen ringer oss och vill att vår kundtjänst ska ta bort det. Det kan vi inte. Inga operatörer kan ta bort det nämligen utan endast bolagen själva. Inte så kul men kolla noga så slipper du en arg chef...

emster sa...

Men jag hATAR dem! SNYYYYFT! Kan inte DU fixa åt mig? SNälla? Du jobbar ju med sånt och kan. Jag förstår ingenting! SNälla mjau mjau mjau!

A. sa...

Jag skulle ju iofs kunna kolla det.

Beroende på vilket abb du har. Men vi får inte bort det men ser allt som ligger på abbonnemanget. Då vet du ju iofs vart du ska ringa... Kankse bättre att förekomma chefen än att förekommas....

emster sa...

Sweet. Jag mailar dig mitt mobbenummer imorgon. Jag tror ju att jag lyckades få bort det... men... iaf!