onsdag 15 april 2009

Indisk matta

Oh my. Jag testade spikmatta igår. Jag läste en artikel (annons) i Topp Hälsa om det för ett tag sedan och gick igång rätt hårt. Det verkade så himla bra. Så jag har verkligen velat testa och igår var vi hemma hos Mike och Äpplet och Äpplet bara ”jag har börjat med spikmatta”. Gissa om "någon" blev helt tokig och bara strippade på en gång och krävde att få prova!

Och herreguuuud vad härligt det var.

Man blev helt lugn och varm och… flummig. Det var fett najs. Jag bara ”oooo jag flummar”. Och så fick jag varma händer. Alltså, jag fick sjukt varma händer. Mina händer som alltid är kalla i vanliga fall! Helt otroligt. Först gjorde det rätt ont när jag låg där. Det var "aj aj, vågar knappt andas jävla matta". Men sen blev det skönt och varmt och pulserande.

Eller det gjorde ju ont hela tiden men det var skönt. Om ni hajar. Lite som massage. Det gör ont. Men är skönt. Och så blev man helt varm dårå.

Efteråt var som… efter sex. Så avslappnad. Jag bara rullade av lilla mattan, pep fram ett litet ”tack” och bara låg där och njöt av hur härlig världen är. Det var helt fantastiskt. Jag låg där och myste och Jäl och Äpplet och Mike satt i vardagsrummet och kollade på fotboll. Jag hörde dem men brydde mig inte. Jag var typ helt uppe i mitt ”rus” och kände bara så där ”fuck you all, från och med nu är det jag och spikmattan"…

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Haha! Jag förstår EXAKT vad du menar! :D

Miss Baglady sa...

WHERE CAN I FIND?