fredag 24 april 2009

Kokt fläsk - nu stekt!

Jag är konstig. På riktigt, jag ÄR konstig. Ni kanske tänker så här att "hon gör sig, hon är väl inte konstigare än vi andra". Och visst, jag kan erkänna, jag "bättrar på" ibland. Jäl kan bli riktigt onöjd "ja sa inte sådär" och jag bara "nänä, men det blir roligare på bloggen så här, förstår du". "Det är orättvist" gnäller han. "Lilla gubben, sådant är livet, ingen dans på rosor mm" delar jag livserfaret med mig då.

Men iaf. Nu är det kokta fläsket stekt. För nu har jag blivit konstig på riktigt!

Inatt drömde jag att vi hängde i Kronis, hade väl pic nic eller så. Och då kom det fyra eller fem nakna kvinnor dit. Följda av några fula "välhängda" män (också nakna). Och så en hel del andra män. Med kameror. Jag ba: Men vad är det som händer?!? (upprört). Jäl förklarade att de skulle ha en porrfilmsinspelning, inte för att han visste det sedan innan, men det förstår ju vem som helst när det kommer nakenfisar och påklädda med kameror.

Jag bara: ska vi vara med?

Sedan vaknade jag.

!!!

1. Hur, Hur, HUR kunde jag, ens i en dröm, ställa denna fråga? Jag är totalt emot all porr. Det finns inga lyckliga horor, inte några lyckliga porrfilmsskådisar heller om ni tycker att det är skillnad.

2. Varför vaknade jag precis ? Hade varit intressant att "se" fortsättningen. Även om jag hade varit emot den.

4 kommentarer:

Miss Baglady sa...

HAHAHA Ja varför vaknar man när det "roliga" ska till och ske liksom.. Hade ju vart megaintressant om du fortsatt berätta juhu..:) Om du hade berättat vill säga... puss

emster sa...

Eller hur! Hur konstigt är det!

Shit pompa, imrogon ska vi leka IRL!! WooooOOOoooOOO!

Miss Baglady sa...

YEYYY

Ninde sa...

Ha ha kanske var säkerhetsspärren i ditt undermedvetna som slog till och väckte dig? Innan du tackade ja till ännu fler tveksamma saker, ha ha ? ;)