torsdag 16 april 2009

På tv

Jag kollar på nyheterna. Jag brukar aldrig göra det för det är så tråkigt. Men nu är det inget annat på tv och Jäl är ju inte hemma och så tänkte jag att jag kan ju testa. Alla på jobbet kollar på nyheterna. De verkar tycka att det är kul. Pratar alltid om vad de sa på nyheterna. Vad Anders Borg har sagt och så. Okej att vi är i finansbranchen men i alla fall. Det är lite överdrivet tycker jag.

Åh nu är det reklam på tv.

I love reklam.

Det är den där om Skanska. Att man ska flytta till större för att livet förändras när man får barn. Den är dålig tycker jag. För de har typ en liten två veckors bebi och de har gett den en studsmatta. Så jävla onödigt. För alltså bebisen kan inte hoppa än och när den kan det är den där studsmattan bergis hur omodern som helst och barnet bara "ah men åhhh, hur kunde ni köpa den här skräpiga studsmattan? Gör om, gör rätt!". Och så blir det bråk. Som det alltid blir med små bortskämda ungjävlar.

Äh, fuck this. Jag går och lägger mig. Jag orkar inte kolla nyheterna. Man är ju inte ens trettio för 17 gubbar!

Jäl har inte kommit hem ännu. Kanske borde börja bli orolig?

2 kommentarer:

ia sa...

nä men om 4 dagar är du 30!!!!!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Nyheter hit och nyheter dit...