söndag 26 april 2009

BBC - dagen efter

OMG! The träningsvärk. Det är inte klokt! Och min kille är inte ens hemma och kan passa upp. Det är ASSYND om mig. Ska nog gå ut och lägga mig i solen i Kronis och läsa tantsnusk. Hade tänkt städa men... fuck it. Jag pallar inte. När jag skulle gå och kissa imorse började jag nästan grina för det var så jobbigt att sätta sig på toan! Asså hallå inte ok. Men jag ser det här som startskottet på ny träningsperiod. Jag har inte tränat så mkt de tre senaste veckorna för jag har varit spärrrad på SATS. Jävla SATS. Jag tycker att det är helt sjukt att de får spärra en sådär. Jag betalar SJUKT mkt pengar och så blir man behandlad som ngn jävla barnunge!

JAG ÅKTE BORT EN HELG OCH GLÖMDE BOKA AV!

DET ÄR INTE HELA VÄRLDEN!

SÅ LÄGG AV MED SPÄRRGREJEN!

Miffon...

Bloggar mer om BBC sen. Typ lägger ut länkar till sponsorer och så (för det vill Sofy och övrig admin på BBC att jag ska göra. Så då gör jag det).

Äh fy fan, hur ska jag komma upp ur soffan nurå?!?

Uff.

Gårinte.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Visst hade vi skitroligt igår?
Kul med att träffa så många.
Jag har världens träningsvärk idag med.
* kram *

emster sa...

Hej! Ja visst hade vi kul!! Skönt att höra att ngn mer har träningsvärk, tihi!

KRAM

Cizzi sa...

Jäkla träningsvärk! Haha =) Men det var en kanonbra dag!

emster sa...

Ja underbar dag. Jag önskar dock att jag hade haft mer energi kvar till ditt pass för det var ett pass i min smak! Men underbart kul var det!!

Lotta sa...

Du är inte ensam om träningsvärken.. ;) Rygg, rumpa o lår skriker efter mercy.. Nehepp. Inte det. Morgondagen lär inte bli roligare.. :P

emster sa...

Ja imorgon lär bli en "bitch". =)

Cizzi sa...

Du får komma till Ludvika och köra mer functional moves =)

emster sa...

Men eller hur!