torsdag 16 april 2009

Grillad - räddar den fria televisionen

Jag är så trött på att läsa om Grillad och vilken mobbing-tv det är. Buhu, stackars alla kändisar. Komikerna skojar ju om att de har knarkat och är trista. Åh vad farligt!

Jag verkligen spyr på pryda Sverige där alla måste må bra. Alla ska få vara med och leka och man får bara leka lekar som är godkända av socialstyrelsen.

Jag menar, hallå, Lotta Bromégrejen.

DET VAR KUL!

Hon är kriminellt tråkig.

Kan man inte få säga det utan att moralpanik utbryter?

FFS!

Kom igen. Hur jävla tråkig får man vara? Jag blir skitirriterad. Kan de bara låta det vara. Det är kul. Jag menar hur roligt skulle stand up vara om de inte fick vara lite taskiga? Va? Det är ju det som är hela grejen.

Fy fan.

Har Grillad ngt 90-kto som man kan sätta in stödpengar på? Sorry alla fadderbarn i världen. Mina pengar går till att rädda den "fria televisionen".

Ps. Köpte Kravmärkt champagne idag. Värsta miljömedvetna. Mkt nöjd.

Inga kommentarer: