torsdag 30 april 2009

Dröm

Inatt drömde jag om Huggan (Betsys sexmånadersbebis). Jag drömde att jag och en massa kompisar var på ett ställe, typ ett landställe, och Huggan var med. Vi skulle se på film och kom överens om Pettson och Findus. Alltså, alla var med på det, vi bestämde. Men sedan kom det tillbaka ngn dum brud och hade med sig Ghostbusters/Scooby Doo (Scooby var en ghostbuster). Då lackade jag. För jag tyckte att det var taskigt mot Huggan eftersom han hade sagt till mig att han inte gillade varken Ghostbusters eller Scooby, han ville liksom se Pettson.

Då började den dumma bruden att flirta med Jäl.

Vilken jävla bitch!

Jag himlade rätt hårt med ögonen åt henne.

Jorå.

Sedan låg jag och småsnackade med Huggan ett tag. Vi var sura på de andra för att de iggade vårt förslag med Pettson och bara körde Scooby/Ghostbusters ist. Jag var lite rädd att min andedräkt skulle stinka vin och att Huggan skulle misstycka. Men han sa inget. Sen kom Huggans mamma och ville ha tillbaka sin bebis och jag och Huggan ba: men suck! Get lost, tant!

Men det gjorde hon inte.

2 kommentarer:

karro sa...

drömmar är konstiga. man får nästan aldrig som man vill i dom.

emster sa...

nä, det är ett gissel.