tisdag 28 april 2009

Dagens i-landsproblem

Jag har två alias här i bloggosfären. Så är det. Och ibland när jag är inloggad med mitt andra alias så glömmer jag bort det och tror att jag är inloggad med det här aliaset ("ali-aset", fniss fniss) och så skriver jag värsta roliga, fyndiga kommentarerna på era bloggar. Sen inser jag att jag är inloggad på den där andra. Då måste man liksom logga ut och logga in igen innan man kan skicka iväg den där kommentaren. Det tycker jag faktiskt är ganska jobbigt. Lite av ett problem. Asså jag orkar inte. Och så går världen miste om min vitsighet. Ju.

Inte bra.

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Oj spännande , skulle också vilja ha två personligheter på nätet:)

Anonym sa...

Det var verkligen superkul i lördags!! Hur känns träningsvärken? Bättre? Jag är lite mindre stel. Har tränat både igår och idag, känns bra när man väl kommer igång, men ganska smärtsamt när man är kall i kroppen! Har fortfarande ganska mycket träningsvärk kvar! Hehe

emster sa...

Miss BL: Jo men det är ju bara att sätta igång =)

Runrunner: Den börjar ge med sig. Men i söndags var det helt sjukt, började grina när jag skulle lägga mig ner i sängen. Haha. Men vi hade hur kul som helst, så det var ju värt det!