måndag 8 november 2010

Vem sa att november är grå och trist?

På väg hem från Dejans mormor och morfar. Snacka om sur bebi. *my god*



Kolonilotter i Tanto. Gullit. (Bebi somnat.)
Men hur länge sen va det man va på konsert!?!
Kolla, Dejan på Strand! Där har hon ju varit förut.
När hon blev kär i Markus Krunegård.  Lillan!

Jag och Dejan speglar oss. *snygga*

Strand. 

Asså vi gick bara förbi. 

Värsta fin dag. 


Går över till Långholmen. 

Jag och Dejan leker Miss Muffin.

Den där getingen. Bra skit, tycker Dejan. 

Ungefär här blev lillungen skitarg. Vi fick gå hem jättesnabbt. 

3 kommentarer:

Josefine sa...

Ja men kolla där. Ni leker ju Miss Muffin leken jäkligt snyggt! Men... SKUGGA igen!

emster sa...

Kul lek.

åsa sa...

aaaa... synd att jag inte läste det här inlägget innan jag åkte till storstan. då hade jag kanske inte gått förbi utan kännt igen Dejans ride...