fredag 12 november 2010

bloggerska!

åh vill så gärna blogga medan spaghetti kokar (spaghetti o köttfärsås för fjärde dagen i rad. ovärt) men har absolut inget att skriva om. totalt noll i huvve! mamma va precis här m kläder till Dejan. Hon ville "kolla om d passa" men hon lyssnar ju aldrig på mig. jag ba "lillungen har stlk 62" och mamma ba *köper 74*. *znark*

jaja. här sitter jag, uppsnofsad i all min glamour och längtar efter husband som är på jobb och håller utbildning i gud vet vad. *hemmafru*

vad säger ni, köpa gott vitt vin till FISKGRATÄNGEN min man ska laga ikväll? Förslag?

Ps. Inget jävla skitvin.

6 kommentarer:

inte skyldig sa...

åh! vin!

emster sa...

ja veeet vin. bäst!

Medelklassman sa...

Men din mammam köper i alla fall kläder som kommer att passa nångång. Vore värre om hon köpte för smått.

Familjen Pech-Latt sa...

Till fisk ska man antagligen dricka något gött vitt vin. Där har jag tyvärr en kompetenslucka (dags för någon typ av internutbildning/konferens kanske), men vill du dricka ett gott rötjut så är det nr 2233 på bolaget som gäller. *nom nom*

Väl mött!

/Kulturtanten

inte skyldig sa...

åh! vin!

emster sa...

30+: jag vet det är jättesnällt. jag hade inget att göra bara så jag bara "bloggade".

Familjen Pech-Latt: Vi drack "något vitt". Ska helt klart skriva upp 2233 och gå till bolaget. *nom nom*

inte skyldig: du lolig!