söndag 14 november 2010

förfallet

Idag på Ica var det en liten tjej, typ sex år gammal, som frågade om jag var en tjej eller en kille. (Sista gången jag går osminkad och handlar.) Jag ba "jag är t j e j" och hon ba "jag hatar en tjej". Eh... say what, snorunge? Anyhoo. Hennes pappa blev sjukt generad och försökte släta över genom att le mot mig. Som om ett jävla leende skulle väga upp för att skitungen för evigt har pajat mitt självförtroende. Får gå och köpa random Mia Törnblombok imorgon som pepp. Ska ALDRIG MER gå ut utan smink. Ser inte ungjäveln att jag har jättetuttar? Hatar mina vidriga tits, men tydligen kan de lika gärna va man boobs. Snyft.

Dessutom: Igår ryckte Jäl ett hårstrå från mitt huvud och hävdade bestämt att det var grått. Jag = gråhårig kille m fläsktuttar.

Kul.

15 kommentarer:

Mirijam sa...

Emster, jag har ALDRIG varit mer nyfiken på hur du ser ut!

emster sa...

Hahaha! Jäl hälsar från soffan att jag ser ut som han "Mask" i filmen m Cher...

emster sa...

ps mirijam. det finns bilder på mig här på bloggen på mig o jäl som nygifta... DOCK! hade mesigt långt hår då. Nu mkt tuffare.

inte skyldig sa...

men hallå, ska man behöva leta igenom hela bloggen för att hitta dessa? när gifte ni er?

Josefine sa...

Haha.. vilken skitunge. 6-åringar alltså. Till hälften fyllda av skit (jag bor med en - jag vet). Ja men alltså. Finns det bilder? Ska börja leta nu. NU.

Josefine sa...

Men hallå. Du är ju SNYGG.

Tehataren sa...

Jag har ju träffat dig och vet att du är snygg, men dessutom.

En av få saker mänskligheten kunnat enas om som skönhetsideal och kvinnlighet är Stora Rattar. Faktiskt.

Att det finns aspuckade, bortskämde snorungar som inte får den örfil de borde av Far när de borde få det, nämligen när de gör fel, det är fan inget du kan ta ansvar för. Herreguuuuuuuuud!

Nästa gång svarar du raskt "Håll käften djävla slyngel!".

Och bakom pappans rygg säger du så han hör det "Dessa mammor som inte kan uppfostra sina barn!!!"

Dum unge.

Fin Emster.

Ganska enkelt, faktiskt.

inte skyldig sa...

ÄNTLIGEN har jag hittat bilderna. SÅ FINA! jisses. gifte ni er där borta? verkligen så himla jättefina bilder.

Linn sa...

Hahahhaha! du är så jävla bra!

mikebike sa...

Hahahaha... fy fan vad jag gillar din blogg. Jag flabbar varje gång. Jag skrattade inte av skadeglädje utan av djupaste medkänsla... tills jag såg bilderna. vaffan, du är ju (som J också påpekade) snygg. Det var det skrattet det du ;)

Ida sa...

ÅH! Jag älskar era bröllopsbilder! Plus du är snygg!! Fast jag vet att det inte känns så alltid post bäbis. Men du är det.

Mirijam sa...

Ja jag har kollat nu och det stämmer ju, du ser PRECIS ut som en man, jag bara "är det det här gaybröllopet hon menar???" när jag såg bilderna.

Men ÅH skojaba, du är ju skitsnygg! frågan är bara vad det är för mansfrisyr du dragit på dig då?

Alternativet är väl att 6-åringar i allmänhet är lite dumma i hövve.

Puss!

inte skyldig sa...

Vad är anledningen till att du inte har bloggat idag? Bara undrar. *undrar*

Miss Baglady sa...

snyggo, vi måste snart luncha igen. vill snacka härskartekniker och blöjbyten och såntdäran..

emster sa...

inte skyldig: jag hjälpte ju till lite...

Miss muffin: å tack göllet. har DOCK gått igenom grav plus förlossning plus kakorgie efter de där fotona. dessutom inte klippt mig sen april.

Te: men åhhh du är ju för snäll!!

inte skyldig: ja vi gifte oss där, det var skitkul!

Linn: right back at ya!

mikebike: oooooo va glad jag blir. gillar din blogg också mkt mkt.

Ida: tack. och nej ibland känner man sig rätt "hängig" efter en bebis.

majsan: hehe. jag ba värsta androgyn kanske? puss!

inte skydlig: jag är nog lat.

miss BL: jag vill ses. vi pratar på fejan!