fredag 19 november 2010

hoppla giddi up!

har målat naglarna, i blå fin färg. bara för att man blivit småbarnsmorsa behöver man ju inte sluta vara stencool. har korta naglar. mkt mkt korta. hatar långa naglar. äcklit m långa naglar. naglar är ju liksom KLOR. fattar ni brudar, det är inte fresh. OCH. fransk manikyr ser ut som porrfilm. inte okej. man måste inte pluta med munnen när man knullar tjejer. det går så bra med den svenskrealistiska stilen (orakat och gorillastön).

Obs! man kan "ansa" om man känner för't. det är trevligt för alla parter.

ps. är mkt pryd i vanliga fall men hade oerhört vågad dröm inatt. ni vet, lite mot en dörr så där. smittar av sig på bloggen. *hoppsan*

11 kommentarer:

Felicitas sa...

DU e äckli. :)

Felicitas sa...

Och porrfilm. Jag vet vem som hade fransk manikyr på sitt bröllop! :))

emster sa...

inte jag iaf!!

emster sa...

jag elin o mamma var de enda som valde enfärgat! ;-)

Linn sa...

Åh, ibland tror jag att vi är samma person. Långa naglar = typ det äckligaste som finns. Alla ni därute med långa naglar - Läs Emster! Emster har rätt!

Josefine sa...

HAhahaha... älskar det här inlägget. Sjukt kul.

Jäl sa...

alltså var jag med eller?

Mirijam sa...

haha, snacka om att dina blogginlägg är worth waiting for asså!

emster sa...

Linn: men gu va läskigt, tänk om vi är samma!

Miss Muffin: hehe, i aim to please så att säga.

Jäl: om du va!

Mirijam: thanks doll face!

Miss Baglady sa...

har väntat hela DAAAGEN på att kommentera detta. Så himla underbart. man kan verkligen se de där porrfilmsbrudarna som ba *fransk manikyr**rakat*

blir alltid fel om jag kommenterar på jobbe, avhållsamhet är ledord.

emster sa...

avhållsamhet, hehe. du ba *sarahpalin*