onsdag 10 november 2010

Leka med dockor

Igår va Bollan och Charlie här. Det är bara sex dagar mellan Dejan och Charlan. Det är mkt mkt kul. Jag och Bollan brukar leka docka med Dejan och Charlan. Man tar barnen och håller dem framför varandra. Typ så att de står på golvet eller nåt.  Sen pratar man. Så här:

Dejy (svensk röst emster): hej charlie, va fin du är.
Charlie (svensk röst bollan): hej daisy vilken snygging du är. är du singel?
Dejy: ja. tänka sig att jag är det, håller alla dörrar öppna du vet. Men en så stilig karl som du är förstås upptagen?
Charlie: nej vettu, en karl håller sig singel. men för dig, söta dejsy, kan jag göra ett undantag.
Dejy: åh, är det säkert? vill du hångla? jag är nämligen lite sugen.
Charlie: okej, kom hit min lilla pulla.

(För bebisarna mot varandra och gör pussljud).

Skojig lek. Bebisar älskar att titta på varandra. Dejan och Charlie mkt kära!

Tillbehör: miniapelsiner till mammorna. typ satsumas el dyl.

Obs. Kom ihåg: bebisar inga "accessoarer".

4 kommentarer:

Medelklassman sa...

Hahahaha. Du är så jävla KNÄPP ibland alltså.

emster sa...

Kan inte låta bli!

Limpy sa...

Jag vill också ha en bebis! Jättemycket!

emster sa...

Jag rekommenderar. det är mkt mkt kul!