onsdag 3 november 2010

STÖRT!

Asså helt nu, var jag vahettere och luncha med min bloggbästis på WTC och sen ringde jag ÅSA från Gbg som är här i business idag för jag skulle kolla lege när vi ska ses och så och hon ba "jag bor på hotellet här vid WTC och så har jag ett möte så efter det..." och jag ba "gu va lustigt jag kommer precis därifrån, va där o luncha m en bloggiz" och Åsa ba blir helt tyst och sen ba "va haru för färg på barnvagnen?" och jag ba "snyggblå" och Åsa ba "jag tror jag gick förbi dig" och jag ba *DÖR*. Fattarni sjukt eller?!

Stört taskigt att inte säga hej och stört sjukt!

Ps. Två gubbar gick in i vagnen på lunchen. En gumma försökte peta på Dejan så att hon skulle vakna. Gumman och en av gubbarna kallade dessutom Dejan för "han". Muppar.

8 kommentarer:

Medelklassman sa...

Ännu mer stört. Jag jobbar på WTC. (Äter dock aldrig på den där restaurangen. Den är kass.)

Jäl sa...

Jag skall fråga dig en sak angående nyår...

emster sa...

30+: stört va ordet!!

Jäl: vadå?

Ida sa...

Man får ICKE peta på andras barn! Eller iaf inte mitt. Häromdagen på Ica var det en snubbe som tog tag i Alices strumpa när hon satt i kundvagnen medan jag lade upp grejjer på bandet. Min blick sa "Rör EJ. Peddo."

emster sa...

men asså, i know. de kommer med sina baciller och man ba *fräs*

Miss Baglady sa...

åH BLOGGBÄSTIS! Du är min bloggbästis också..

Och shit scary med gumman aka kollegan som ba trodde var en kille. Dejan är ju en cool tjeeej.

30+ Kass? Jag är mätt fram till 16:30. Kan ej va kass.

Medelklassman sa...

Miss Baglady: Om syftet är att bli mätt kanske det funkar. Om syftet är att äta mat som är god, då funkar det inte alls. Skolbespisning har likadan mat. Lika jämra usel.

Det är ju inte direkt brist på andra matställen en bit bort.

Miss Baglady sa...

30+ Mjao, jag tycker ok. Inte fancy men bra och nära. gosallad har de också.