onsdag 26 november 2008

Gör det själv

Jag kom inte i närheten av datorn igår. Jäl har slickat såren och tagit tag i sitt ”projekt” med att bygga en hemsida igen. Jag är rädd att han ska få en hjärtinfarkt: han skriker hela tiden och slår sig i huvudet. Det är mycket obehagligt att sitta brevid. Jag försöker att kolla på Ugly Betty men det är totalt omöjligt när man hela tiden får retoriska frågor om vad i helvete är ”php” och exakt hur ska man fatta hur det fungerar!?! Det fan inte är klokt vad svårt det är med hemsidjävlar. Hur kan någon jobba med ”webben”. Han spottar ur sig orden. Föraktet lyser i hans ögon. Men jag får inte hjälpa till. Han kan själv.

Vi kan väl säga som så att nu hajar Jäl också vad 404 är.

Inte har han fått sin utlovade trisslott heller. Om vi bara vann tio miljoner så kan Jäl anställa någon att bygga sin hemsida åt honom.

Och då får jag blogga igen...

2 kommentarer:

A. sa...

Postad idag! Och hoppas ni vinner 10 miljoner. Själv missar jag en helg i Sälen...

emster sa...

Om vi vinner 10 miljoner så får du en fax - då kan du ju hålla kontakt med Sälen. Nästan lika bra som att vara där...