söndag 9 november 2008

Låt den rätte komma in

Hade grymma förväntningar på den här boken. Den nådde inte hela vägen fram. Nej nu snurrar jag till det. Den nådde hela vägen fram men det var lite segt att komma dit. Det var långsamt. Precis som hösten.

Fast bra.

Lite småsnuskig på sina ställen var den också. Det hade jag inte väntat mig. Konstig, obehaglig, spännande och ovanlig. Det är min eminenta sammanfattning. Och min eminenta uppmaning lyder:

Vänner: läs!

Här kan du hitta vad andra bloggare skriver om Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

2 kommentarer:

karro sa...

jag stämmer in i uppmaningen: läs!
jag hade inga förväntningar alls när jag läste boken, så jag blev riktigt överraskad att den var så bra!

emster sa...

Karro: Ja och den passar riktigt bra så här års också!