fredag 21 november 2008

När åldern tar ut sin rätt

Mailar med Jäl och Wacko. Om hur vi ska vara klädda på bröllopet. Wacko tycker att vi ska ha "American Preppy" tema. Han föreslår så här:


Jag påpekar att ingen av dem kan fixa till den frissen. Det går bara inte.

Wacko svarar:
Jag har fått måne uppe på huvudet nu Emster.. Det är tråkigt.. Jättetråkigt.. Därför jag gömmer mig på jobbet hela tiden.. Den har kommit på fram på bara ett par månader.. Och är nu full i all sin prakt.. Jobbar med en mycket tunn överkamning för att undvika glänset.. men snart ska jag raka skiten igen..

Jäl replikerar:
Du har levt i förnekelse en tid Wacko, den är INTE ny.....

Ah, syskonkärlek!

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Nawww...

Felicitas sa...

En dejt vid 15?

http://felicitass.blogspot.com/2008/11/h-nej.html

emster sa...

Yes! vart?