torsdag 20 november 2008

Bloggproffs

Då har jag skrivit mitt första inlägg som proffsbloggare*. Jag fick instruktionen att det skulle vara "en presentation av vem du är". Felicitas skrev sin presentation på ungefär en miljard sidor. Sida upp och sida ner om hur hon har flyttat upp hit från Skåne och att båda ställena är skitbra och man måste inte hata Stockholm om man är från Skåne och man behöver inte hata Skåne om man är från Stockholm. (Till viss del gissar jag här för jag läste bara första stycket och sedan sista raden - det är lite som när Ross inte läste det där brevet från Rachel...)

Det är helt sjukt - hur kan en människa ha så många ord inom sig? Jag är så extremt imponerad. Jag kommer inte på en enda sak att skriva om! Har tuggat sönder två (!!) pennor under tiden jag har suttit och funderat. Jag har ett litet "blåbär" på läppen nu för att de trasiga pennorna läcker. Och det finns inga ord! Felicitas har snott dem.

I alla fall. Några dagar efter utsatt deadline (kom ihåg att jag är tidsoptimist) har jag levererat.

Min presentation är i punktform. 146 ord. Och för en månad framåt är jag proffsbloggaremster.


*Bloggandet är en del i "Pirripirr", där jag Felicitas och vår kompis Lotten är med i en reklamkampanj för ett centrum i en söderförort.

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Haha! Du är rolig du. Din blogg, din version av verkligheten. :)

emster sa...

Haha!! Jo visst är det så. PUSS!