måndag 24 november 2008

Julklappslista

Balettlektioner eller 10-gångerkort på Ackis (Balettakademien)
Crazy tyllkjol med röda och rosa färger (Mamma sy)
Topp från HM (Vit eller svart 298 kr ”tubtopp” med spetstyg på)
Dvd-boxar med bra serier (Gärna Heroes eller Lost – eller bägge)
Längdskidkläder (Björn Dählie om fint, Everest om budget)
En flaska champagne (till nyår)
Resa till Orsa eller annat ställe där man kan åka längd (och myspysa)
Smycken (Klassiska, silver eller guld eller både och beroende på budget)
Klänning från ebay (I love you ebay)
Pengar (Cash is king)

Listan är mailad till mamma, pappa och Jäl. Men andra får givetvis också ge...

4 kommentarer:

Ninde sa...

Balettlektioner? Något du vill prova på nu eller något du prövat?

emster sa...

Gick på balett länge... Men det är ett tag sedan nu för det är så dyrt. Min kollega som dansar kom på att jag kan ju önska mig i julklapp!

:-)

Ninde sa...

Ok. Bara dansat "lättare" varianter så jag är såklart sjukt imponerad av folk som dansat riktig balett. Tåspets med? :)

emster sa...

Japp. Men då vrickade jag fötterna hela tiden. Och tåspets gör sjukt ont. Så då började jag på "akrobatik" istället (typ trilla över stolar och sånt). Hahaha.

Nu är det SATS danspass och funkpass för hela slanten istället...