måndag 4 augusti 2008

Vid den här tiden. Det är då den brukar komma. Men aldrig mer. Aldrig mer.

Läste ut Pojke förvunnen av Anna Jansson häromdagen. Har börjat på Mot fyren . Av Virginia Woolf. Men den uppmärksamme har väl redan lagt märke till det uppe i vänstra hörnet. En liten feature jag lagt till. Käckt.

Boken då. Jo. Visst. Har kommit in i någon slags antiläsperiod bara. Blir inte fångad. Inte riktigt. Tror till exempel att Pojke försvunnen är ganska spännande. Har gillat henne innan. Men nu blir det gäsp bara. Jag läser för att läsa ut. För att få börja på något nytt. Nu har jag börjat på något nytt men är ändå inte riktigt nöjd.

Lite konstigt det där.

Men jag har funderat.

Och jag har kommit till en slutsats.

Varje sommar. Vid den här tiden. Då brukar nya Harry Potterboken komma. Men i år kommer det ingen. Det är över.

Så jävla deppit.

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Gulle du!!

Anonym sa...

åh, sorgligt! harry potter är ju den bästa =(

emster sa...

Felicitas: DU gulle!

amanda: Jag vet, sorgligt värre. harry är bäst!