söndag 3 augusti 2008

Fejan. I want out!

Jag finns på Facebook. Big mistake. Men nu är det så, jag finns där och kan inte gå ur. Jag försökte men alla inbjudningar till fester och AW och allt möjligt går via fejan nu så jag var tvungen att gå med igen. Suck. Jag och Bollan som hade en pakt. Vi gick ur ihop. Kvinnor kan, liksom. Men så var jag inne på Jäls lösenord och surfade runt lite. OCH DÅ VAR HON TILLBAKA! Så då gick jag också med igen.

Om Bollan är med i Robinson samtidigt som du så är mitt råd att du paktar med någon annan.

På fejan finns en applikation där man röstar om den ena eller andra är snyggast, dansar bäst, är mest punktlig och en massa andra egenskaper. En riktig poppisapplikation. Jäl har blivit framröstad av sina kompisar som:

Toughest
Best father (potential)
Most generous
Most cuddly
Most reliable
Most dateable
Most loyal
Best travel companion
#2 best dancer
#2 most entertaining

Gulligt. Alltid roligt när det går bra för andra. Jäl är värsta Homecoming king.

Jag har blivit framröstad som:

Best mannered
Most useful

Kul. Känner mig helt misslyckad. Jag vill inte vara väluppfostrad. Jag är Pippi Långstrump och revolution! Och vad menas med "mest användbar". Till vad?

Jävla fejan! Jag visste att jag aldrig skulle gå med.

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Hahaha!

Du är sötast!! :D

emster sa...

jo, jag tycker också det. men mina otacksamma kompisar på fejan har röstat mig till nummer 11 sötaste.

Såg precis en film med Charlize Theron och kan tänka mig att hon borde spela huvudrollen i filmen om mitt liv. Vi är rätt lika...

emster sa...

För att inte tala om att jag är nummer 19 smartaste. Ett hån!

BTW, det där med Charlize Theron var ironi.

Jag är mycket sötare.

Haha.

Behöver jag säga att jag endast är nummer 23 mest underhållande...