torsdag 21 augusti 2008

Duktig flicka

Hjälp. Idag skojade jag med en tjej på jobbet om att när jag var hos gyn (förlåååt - ska aldrig mer nämna gyn) så fick jag stresspanik och började blöda näsblod och det slog lock för öronen och började pipa.

Det är tydligen inte alls bra. Kan vara något slags tecken på utbrändhet med pip i öronen. Blev inte det roliga skämtet jag hade tänkt mig. Istället gick jag omkring hela eftermiddagen och oroade mig. Tänk om jag går in i väggen?

Ryktet om min "utbrändhet" spred sig. Hade en hel drös kvinnor hos mig som berättade om deras utbrändheter och väggerfarenheter. Kan alla symptomen nu. Mitt värsta symptom är att jag inte e r k ä n n e r att jag är stressad. Att jag förnekar och inte lyssnar på min kropp. Jag är verkligen i farozonen kom de överens om.

Skönt att kunna skylla minnesstörningar, oförmåga att tänka klart och überkänslighet mot lukter på väggen nu tänker jag.

Inga kommentarer: