torsdag 4 november 2010

worst case

Jag och Dejan vaknade i natt av att Jäl skrek till och reste sig upp i sängen. Han drömde mardröm. Det var en skallerorm som hade hoppat upp och bitit honom i axeln. Samtidigt drömde jag att jag skulle betala på ICA och kortet sa "medges ej". Vad Dejan drömde vet jag inte. Kanske att mjölken sinade i favvotutten (den högra).

Imorse vaknade jag av att jag drömde att jag hade för mkt mjölk i brösten. Jag gick i en antikaffär och sprutade ut lite när ingen såg. Jag försökte verkligen att inte träffa några antika möbler, men det sprutade verkligen jättelångt. Det var inte så många andra kunder i butiken, så det var inte som att jag flashade eller så. Butiken kan även ha varit en vind eller källare full med gamla möbler.

Andra tuttdrömmar: Har även drömt att bröstvårtan blev en köttätande växt. Den liksom delade sig som ett kronblad och hade små huggtänder. Och att hela bröstet började läcka het, kletig bröstmjölk.

Jäl har drömt att en spindel har hoppat upp i hans ansikte och bitit honom. Då vaknade jag också av att han reste sig i sängen och gav ifrån sig ett litet flickskrik. Så nu brukar jag leka "Nu kommer spindeln och tar dig" med både Jäl och Dejan. Det är bara Dejan som tycker att det är kul.

3 kommentarer:

Ida sa...

Hahaha! Delade sig som ett kronblad och hade små huggtänder. Uäääh! *får konstig image i huvet*

Felicitas sa...

Hahahahahahahahaha!! :D

Miss Baglady sa...

Haha vad underbart