onsdag 3 november 2010

Utmaning


Bagladyn har skickat kedjebrev. Egentligen är jag emot kedjebrev men kan såklart inte stå emot bagis uppmaning att svara på lite frågor om mig själv. Tänker även att ni, bloggisarna, är vansinnigt nyfikna! 

4 tv-program jag ser
Azzå, my god! Hade ni frågat mig för ett halvår sen hade jag kunnat rabbla upp hela jävla tevetablån. Och nu ba ser man typ på Efter tio med Malou. Det är sant! Malou har nytt tema varje vecka och så bjuder hon in gäster och fikar med dem. Det är förvånansvärt kända gäster som kommer till Malou. 

4 saker jag gjort idag
Ammat bäbin. Och appropå det så börjar både hon och min svanskota bli bättre på amning. 
Duschat (YAY!)
Ätit yoghurt och två glutenfria knäckemackor (mitt bröd är slut pga hetsätande)
badat bebin (hon blev mkt arg)

4 saker jag längtar efter
Jäl 
Att Jäl ska vara ledig massor över jul
Att Dejan kan säga "mamma" alt "du är den roligaste jag känner och jag älskar dig".
Jäl igen

4 saker på önskelistan
Ny bil. En Reanault Clio funkar inte riktigt med barn. 
Att vår lgh (nyprod på Lindhagens backe) ska bli klar innan utsatt tid, helst redan i vår, så att vi kan flytta dit. 
Ett sommarställe. 
Kort på Friskis (vilket jag ska få också. Har världens bästa husband!!)

4 saker jag avskyr
rapar
mina bröst
saker jag inte förstår
att vara ensam/när folk inte skrattar åt mina skämt

4 jag utmanar
Jag sätter stopp för kedjebrevet här. Nu tar vi en kopp kaffe tycker jag!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Gah! Får eksem av Malou. Tror att hon är secretly evil. Klarar inte av att hon i så gott som varje program lyckas presentera någon med fel namn alt presentera vad de gör på ett sätt som gör att gästen måste rätta henne.
Däremot var första "mamma!" från Knappen typ det grymmaste som hänt :)

emster sa...

Haha! Jag vet, det är helt sjukt att hon säger fel hela tiden. De borde ge hennes jobb till mig. Jag kan sitta och mysa i teve!