lördag 6 november 2010

Läs min blogg mo fo's!

Närå, ett litet schemt. Man gör ju som man vill. Jag vill bara skicka en liten helsning här från tevesoffan. Jag har ont i halsen. Dricker ett glas pinot noir (sweet!). Lillungen somnade utan knussel. Behövde bara trycka in nappen en gång sen va hon däckad. Jag och Jäl kunde äta middag i lugnan ro (skinkstek med skysås med apelsinsmak, äpplechutney med chili och ingefära och så kokt potatis till det (älskar att Jäl älskar att laga mat).

Jäl kollar på Så mkt bättre och mobbar mig för att... jag vet inte vad, jag lyssnade inte så noga.

Nu ska jag göra popcorn och dricka äpplejucie. Uttalar ni det "ÄPP_LE jos" eller "ÄPP_EL jos"?!? Jag tycker det är mongo att säga "ÄPP_LE jos". Man säger ju "ÄPP_EL". Det är precis samma sak som "Äppel peppel pirum parum". Man säger ju för helvete inte ÄPP_LE peppel pirum parum! *har alltid rätt*

Iaf, trevlig helg från tevesoffan!

Inga kommentarer: