lördag 24 april 2010

Visa respekt för i helvete!

Det var en jävligt idiotisk tjej igår på Strand som ba puttade mig. Hon puttade/trängde in mig - jättehårt - i en dörr. Alltså, på kortsidan av dörren och jag fick den rakt i magen. På Truls!

Det gjorde mkt ont och hon fattade ju ingenting den lilla slynan och bara skulle fram och visade ingen respekt!

Truls blev fan skiträdd och det blev jag med. Han ba hoppade till där inne och hade han kunnat prata hade han sagt "hjälp, mamma". Sådär ynkligt ni vet. Han hade ba "hjälp". Men nu kan han inte det, stackarn. Han kunde inte säga ifrån och han ba låg därinne och darra jättelänge! Jag åkte hem efter det. Kidsen som är ute och festar idag är ju helt sjuka i huvudet! Visa respekt för en äldre gravid kvinna för helvete! 

Ungjävel.

2 kommentarer:

Linn sa...

Hatar folk som knuffas! Ungjävel.

emster sa...

ja jävla unge!