tisdag 20 april 2010

fanockså!

helt sjukt! jag hade supermkt vatten i kastrullen. satte på plattan och gick och kollade bloggen och så helt plötsligt - efter väldigt kort tid, säkert bara tio minuter - börjar det lukta bränt. Asså inget skämt. Går ut i köket och ba potatisen är bränd. Allt vatten har kokat bort och botten är helt svar. Jag menar totalt jävla mörker. Hela kastrullen. Mkt fin kastrull från Skeppshult som jag fått från mamma! Orkar inte ens göra mat längre. Orkar inte. Orkar ingenting. Tycker livet är orättvist och att onda saker händer goda människor som inte förtjänar det. Vill att Jäl ska komma hem och laga mat. Jag vill inte laga mat. Äter godis som tröst.

Imorgon fyller jag 31 och här sitter jag helt ensam och kan inte ens koka potatis.

*snyft*

6 kommentarer:

Anonym sa...

stackars stackars.. men imorgon är din dag!! och på fredag ses vi.

Anonym sa...

stackars stackars.. men imorgon är din dag!! och på fredag ses vi.

Anonym sa...

tokkommentar .. nåt nytt system man ska godkännas för.. *tokspammar emster med comments*

emster sa...

hehe. ja på ferdag ses vi!!

Linn sa...

hahahahahahah! Jag som alltid har hävdat att sånt inte faktiskt händer vuxna människor.

emster sa...

Linn: jag är beviset!