torsdag 1 april 2010

Glad påsk då för helvete!

Nu, alla fockers, åker jag till landet och nej jag kan inte hålla på och blogga hela tiden där. sluta va så needy, jag orkar inte, ni kväver mig! jag har ett liv att ta hand om. ett liv som just nu håller på att rasa samman!

TVÄTTEN ÄR FÖRSTÖRD!

kan inte hjälpa att jäls jävla cepe-vantar pajade hela tvätten så att allt är missfärgat. hatkampanj mot jäls vantar inleds omgående. humöret i botten, är mkt arg. vill slå ngt hårt så att det får ont. förslag: jäls cepe-vantar! eller så kanske jag kan kasta ner teven eller jäls cykel från balkongen och skrika "MÅTTE DJÄVULEN TA ALLA FRUNTIMMER!" högt över hela bergsgatan så att bengen kommer ut från mittemot och undrar vad som står på och då fortsätter jag att skrika att "POLIS POLIS POTATISGRIS GÅ HEM OCH LAGA MORSANS SPIS, FÖR FAN JÄVLA MONGO!" och då kommer bengen upp och knackar på och jag vägrar öppna och kastar ut jäl från fönstret istället och så hoppar jag ner och landar mjukt på honom, mular honom med vantarna och ba "TVÄTTA SJÄLV DÅ FÖRIHELVETE" och om han säger knyst, pip, halv sju så vetefan vad jag gör, då får vi hoppas att bengen har hunnit ut på gatan igen för vid min gud, jag är gravid, full av hormoner och jag kan inte hållas ansvarig för mina handlingar vid denna enorma press!

Gla påsk, fockers!

Inga kommentarer: