måndag 19 april 2010

bra saker m nya jobbet:

har fått upp lönen lite inför föräldraledighet (mkt bra)
känner mig uppskattad (de vill ha mig trots att jag går på föräldraledighet i aug)
får jobba mer renodlat med marknadsföring
utvecklande att jobba med chef som kan mafö
kommer att få jobba med roliga, utvecklande och inspirerande projekt som jag tror kan hjälpa mig att byta bransch (om jag skulle vilja det)
bra för cv
känner två pers på nya avdelningen (de är mkt trevliga och kompetenta)
nytt jobb gör att man håller sig på tårna (vill inte bli rutin-slentrian-tant)
kommer längre ifrån "politiken", dvs jag behöver inte längre vara lobbyisten (det är ngn annan som ska sköta det åt mig)

3 kommentarer:

Linn sa...

Men så inihelvete bra! Jippie jippie jippie! (fast dom vore ju mer än lite dumma i huvudet om dom inte fattade att du är en asset, right?)

åsa sa...

Tjohooo vad grymt, du är ju bara bäst :-)

emster sa...

Linn: TJOHO!!

ÅSA: TJOHO!!