fredag 9 april 2010

LIVET ÄR UNDERBART!

Jag känner mig så himla UPPFYLLD av kärlek och fina, varma, glada tankar. Jag tycker att ALLA som har bloggar jag läser är så fina, härliga varelser och jag tycker att ALLA som läser min blogg är UNDERBARA människor och jag känner en genuin tacksamhet för Internet och glädje för att det snart är vår och värme ute. Tänk vad fint att vi bor i ett land utan krig och där man får dricka sprit (obs, ej när man är gravid)!

Och det är så fantastiskt att min man är supersnygg, omtänksam, gos och mos och bra på att laga mat och allt allt ALLT i hela världen och jag älskar honom JÄTTEMKT. Det finns folk som inte har det bra. Och jag har det så himla bra, är mkt tacksam. Jag ÄLSKAR Jäl!

Jag har en jättesnäll och söt bebis i magen, som är lite blyg och väldigt snäll och jag är så glad att just jag har fått ett så fint barn!

Förstår om ni blir förvånade över denna helomvändning från kool katt till mys-pys-katt. Men jag tror faktiskt inte att det här beror på hormoner, även om jag inte brukar vara så här SAGOLYCKLIG. Har snarare fått uppenbarelse/insikt om hur underbart livet är. Har vaknat upp och luktar nu på rosorna, så att säga.

Heja livet!

Ps. är alltså inte ironisk. Känner mig verkligen så här glad.
Ps2. Hur gör man sådana där "hjärtan" på blogger? Vill visa visuellt hur jag känner. <3

4 kommentarer:

Linn sa...

Älskar dagar när livet är bäst. Jag tycker du är bäst och roligast!

.perpotator sa...

åh men du kan va söt!

Miss Baglady sa...

pepp pepp

härligt.

emster sa...

Linn: du me!

.perpotator: ja, det händer inte så ofta men ibland är jag ett riktigt sockerkorn!

miss bl: mmmpepp!