torsdag 8 april 2010

avis

när jag läser det här, asså hon har en bebis, läser bok OCH har en göllig mjau hemma, då blir jag jävligt avis. Visade bilden på katten för min man som älskar mig och ba "kolla vad fint. kolla vad f i i i n t. där ligger de och myser. med en kattenmjau. hur fint är inte det?" och han ba Går.I.Gång, typ ryar, spottar och fräser "herregu, vi ska inte ha någon KATT! Vem ska ta hand om den katten, se till att det finns mat hemma, byta i kattlådan etc för inte är det du utan det blir ju jag och bla bla bla..."

Vill så gärna att Truls ska få ha en katt hemma hos sig/mig.

jag skulle VISST köpa mat till katten.  skulle ALDRIG glömma den.

obs. bamse undulaten dog ålder. inget annat.

6 kommentarer:

Josefine sa...

ja men det är klart du ska ha en katt! passa på och skaffa nu för då behöver du inte byta sand. då kan man bli förgiftad och så får man massa sura kommentarer från sina läsare om hur slarvig och dålig man är som är så oansvarig.

Linn sa...

heja Jäl!

Miss Baglady sa...

VAAA? så himla taskigt att inte skaffa dig en katt. Jag har samma dilemma hemma, fast med en liten råttis ( som kanske blir större med åldern, men WTF) Mr Hilarious ba näää vi har inte plats för en hund. Vi har inte TID. Jag kan va hemma å ta hand om. Lovar.

Asså. Särskilt en katt. Hur svårt kan det va liksom. Mjauu..

emster sa...

Miss Muffin: det är det enda rätta. Vi kan kalla den Amerika så kan Ryssland och Amerika kriga och sedan sluta fred.

Linn: nej. heja mig!

Miss BL: klart du ska ha en råttis! voff.

Tehataren sa...

Du kan få två av mig. Ska bara passa på när frun som äger dem inte är hemma!

emster sa...

hehe. gärna!! då kan vi passa på att ta den där fikan samtidigt! :-)