torsdag 16 december 2010

polarexpedition

puh! är helt slut. har varit på polarexpedition med dejan och vagnen. närå, en enkel tur på stan bara. vill inte vara en sån som klagar, men du Sthlm Stad, det här med att ploga. Är det ngt du har funderat över? det är inte direkt att "rulla vagn" längre. Mer PUTTA I SNÖSTORM! Tips till mamas i norrland: köp INTE brio go. Köp typ skoter och lägg ungen i cykelkorg!

Visste ni förresten att tidningen mama har haft ngn slags gala/pris för årets mama och jag var inte ens tillfrågad! Inte för att jag vill va me på deras töntiga tillställning men jag tycker att de kunde frågat. Är ju jättehäftig? driver revolutionär undergroundmammablogg! Fuk yea.

skulle eg ha handlat julklappar på åhlens city idag, men vågade inte gå in pga bombmän. det var en snubbe som sköt med knallpulverpistol vid klarabergsviadukten och bollan blev helt livrädd. hoppade till. rätt så kul faktiskt.

jätteroligt att banta med bollan. hon säger att det hon älskar mest med mig är dubbelhakan. jag är speciellt förtjust i hennes valkar på ryggen. jaja, måste gå banta lite till nu och käka morot/selleri/annat tråkigt. hej då mo fo's!