tisdag 21 december 2010

opepp

Nä himla jävla skit! Har duschat, håret helt vansinnigt. Går inte att stajla alls. Snyft, snyft, snyft! Ser ut som blandning av Marie Fredriksson och Elvis. Har hårtuss som hela tiden åker ner i pannan som någon jävla raggarlock! Har dessutom fått HERPESBLÅSOR på hakan! Buhu, ser ut som blandning av Marie Fredriksson/Elvis och använd och kasserad prostituerad! Orättvist. Va så fin i förrgår och nu är det helt borta. Hur kan det vända så snabbt? Det kostade faktiskt massor med pengar att klippa sig och nu är allt förjäves. Varför? Varför!

Dessutom, dessutom! Har fyra - FYRA - finnar i ansiktet. Bedrövligt. Grädde på moset: kukmensen är tillbaka.

5 kommentarer:

Josefine sa...

Hahaha! Varje gång jag ska gå och klippa mig frågar Mikael oroligt vad jag ska göra då. Dås äger jag logiskt nog att det ska bli kortare. Och sen ser han rädd ut och säger "som... Marie Fredriksson?". Alltså. Hade det inte varit för att hon har en så vansinnig frisyr hade jag kunnat klippa+ färga så bara för att störa M. Och finnar! Jag hatar det. Jag har en i fejjan hela tiden. Kölden bara fuckar upp allting. Skit.

emster sa...

du kan hälsa honom att jag numera gråter ögona ur mig för ser ut som marie fredriksson. pappa såg henne i somras och sa att hon ser "sliten" ut. buhu!

glitterflickan sa...

Alltså...att va gravid å sen amma e ju som ett asjävla läskigt kroppslotteri, man vet ju aldrig innan om man dragit nitlotten eller kommer få storvinsten. Hade förlikat mig med tanken att va semifet otränad sunkmorsa, bara bebisen mådde bra å så... men efter 2 barn e jag typ sammalika I kroppen som på gymnasiet. Lite mindre tuttar bara, obs; bara positivt! Jag hade tur. Det kommer du säkert oxå ha! Men frillan: jag vet känslan, sååå mycket stackars dig! Frisören hade säkert guck i. Köpa guck?

glitterflickan sa...

Liksom en kombokommentar till det om tuttar å det här...om du blev förvirrad... Lite trött å helt slut I huve'...flåt!

emster sa...

glitter: känner mig tveksam på att jag kommer ha tur m det...