måndag 20 december 2010

kössebär ftw!

tack snälla farbror plusset för fina utmärkelsen! liten rättelse: nu är ju jag rolig bloggerska oavsett kön. hade varit med på vilken lista som helst. behöver inte sätta "kvinnlig" framför mig. jag cool ändå. asså känner mig som hon fotbollsbruden som ba "herregu mo fo's" på fotbollsgalan för hundra år sen. vet ni? jaja. är iaf jättegla för farbror plussets utnämning. jag ÄR rolig och det är mkt tillfredsställande när folk erkänner mig som härskare!

i priset ingår att man ska tacka den som gav pris: TACK FINA SURA FARBROR JAG TYCKER OM DIG! sen ska man berätta tre saker om sig själv. det har jag redan gjort en gång (orkar tyvärr inte länka). listar därför endast fem überbloggar (också en sak man ska göra):

LINN. sjukt jävla bästa Linn! älskar den här bruden som ba vågar va: glad, rolig, lessen, ensam (då vill man leta upp na och krama), fullgumma, städtant, bakis, boktokig, mattant etc. Briljant!

MIRIJAM: Av alla på nätet så skulle jag nog allra helst ta en öl med Mirijam. tänk att få va lite småfull och titta på majsans tatueringar och höra om när hon har hoppat ut från flygplan! Klappa på Alfie. Såna saker. Majsan är en festlig tjej.

TUFFAST. Göteborgs finest. Hela familjen eminenta bloggsnören.

DEBBIE. Hon är som en riktigt bra bok. Man ba slukar na!

MISS BAGLADY. När jag började läsa Miss BL blev jag vansinnigt rädd, alltså på ett existentiellt plan. Kändes som att all min antimateria hade träffats i rymden och skapat en exakt likadan!! Blev även misstänksam att Jäl levde dubbelliv och bodde ihop m Bagy bakom min rygg.

11 kommentarer:

Linn sa...

Åh men fina fina bästa Emster. Vet du, dina ord fick mig att börjs lipa här i soffan. Det finns inte nog med tack i mig. Gulle gulle! dig. Love.

emster sa...

Åh, du är ju så fin ju!

Josefine sa...

Tack! Men va? Jag bara utgår från att du vill ta öl med mig också. Annars blir jag skitarg.

Josefine sa...

Nä skoja bara. Tack så mycket!

emster sa...

MIss Muffin: såklart jag vill ju!

emster sa...

och vassego, love the blog!

Anonym sa...

åh fina, precis så känner jag me, fast att det var Mr Hilarious som hade dubbelliv och att du skriver det så mkt bättre.

emster sa...

men bagis, du är ju för gölle. pussipuss!

Mirijam sa...

HAHHA! Emster vill bara dricka öl med meee-heeejj! Woohooo!

PÖSS påre katten!

It could be worse... sa...

Meh! Du kan va slukad!

Tack för priset! Är det ett pris?

emster sa...

majsan: pöss pöss!

debbie: ja det är pris. du är ju värsta braiga!