fredag 10 december 2010

om du inte har sett the wire och planerar att se den serien kan du hoppa över det här inlägget

jaha, då va stringis dö. visstere. just när han började bli sjukt intressant, lurad bizzniz man och allt. förstår ju omar för brandon var en liten gobit. klart han är arg. och mr bow tie såklart sur för där går han och gör ett jobb och så försöker uppdragsgivarens närmste man döda en. inte ok. men synd på stringis. hade ju hoppats att donette och brianna skulle få reda på det där m dee och ba go bananas.

gå inge bra för mina favvisar i the wire. de bara dör. nästa man (män) till rakning är omar och cutty. vill verkligen inte att de ska dö!! omar himla gullig bög.  cutty snäll nallebjörn.

dålig sak m the wire: för få kvinnliga karaktärer.

ps. INGEN får kommentera på sådant vis att ngt om säsong 4 o 5 kan avslöjas! jag svär jag inte kan ta ansvar för mina handlingar...

5 kommentarer:

mikebike sa...

Ja det är för få kvinnliga kartaktärer. Men vänta nu. är det inte nu snoop klommer in i bilden. Fy fan vad hon är obehagligt hård. googla henne och läs om den riktiga snoop (henne själv typ). hur de hittade henne och omar och alla de grymma karaktärerna. FAN emsrter. jag måste se om The Wire snart. Det finns ju inget som det.

emster sa...

snoop. har inte träffat henne än. men ska kölla sen när hon gjort entré!

mikebike sa...

du kommer gilla snoop. kanske inte först men efter ett tag. hon växer på en.

mikebike sa...

förresten! är du skyldig mig femtio spänn nu eller?

emster sa...

mikebike: han kom hem och var nästan tårögd av lycka över ditt inlägg. mina femtio spänn sitter säkert på banken och förräntar sig!

jag trodde snoop va en han!! men såg nu att på lesters tavla står det "felicia". hon passar inte att heta felicia. fast jag önskar att hon gjorde det. nu ska jag googla!