tisdag 21 december 2010

Förbättrar/ändrar mig

Måste sluta objektifiera män. Tänker ofta på män i termer om de är värda att få föra sina gener/dna vidare. Som om män är att likställa m avelshingstar. Ej okej. Tänker ju inte så om kvinnor. Män är faktiskt också människor m känslor etc. Det här och fadäsen m n-ordet gör att jag känner att jag måste rycka upp mig. Nyårslöfte:

  • aldrig mer säga n-ord. Inte ens som roligt skoj när jag är full, typ leka wigga och ba "yo niggahz". INTE KUL.
  • börja ta män som är "macho macho" mer på allvar. alla är lika värda etc.


evetuellt: börja snusa.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Men alltså, jag säger "Niggah PLEASE, XXX is my middle name" skitofta! (byt alltså ut xxx mot valfritt ord, typ om någon frågar: gillar du knäck Majsan? så svarar jag NIGGAH PLEASE! Knäck is my middle name!

Får jag inte det eller?

emster sa...

du kan inte fråga mig. jag är knäpp.