fredag 10 december 2010

fat camp

herregud bollans jeans har spruckit! är så oerhört tacksam att det inte hände mig. borde vara mer solidarisk men är så lättad att sådana saker för en gångs skull händer ngn annan. vi va på fillys öppna förskola och bollan ba "åh har du jeans på dig?" och jag va duktig kompis och erkände att det var mammajeansen och hon ba "lugn, jag skulle också ha på mig mina mammajeans om jag kunde" och jag ba "vadå kunde? har du slängt dem?" och hon ba "nee, de sprack" *piper*

satt som fågelholk, svär! sen fann jag mig och ba "men gumman, de var ju från hm, superdålig kvalitet. du är skitsnygg och jättesmal och värsta lyckade människan med cool dude och supersöt lillunge och allt! man kan inte lita hm och du vet hur det är med jeans nuförtiden, jävla modeplagg. inte alls slitstark arbetarkvalitet som när vi var små!"

men ändå. för att undvika fler missöden: på måndag börjar operation fat camp.

Inga kommentarer: