torsdag 15 juli 2010

tvångstanke

Fick helt plötsligt värsta nojan. Tänk om jag skulle ta ett gravtest nu och så var det negativt och så visade det sig att jag inte alls är gravid utan att jag har inbillat mig och magen har vuxit pga av skengraviditet el konstig sjukdom samt att sparkar i magen eg är gaser!! Asså, sjukt det skulle va.

Jag tror ju inte att det är så. Fick bara en blixt av tankar som for gnm huvudet och ba - POFF - obehag.

Men jag är ju gravid. Jag ÄR gravid. Asså, jag ÄR det. Det var bara en konstig sak som hände i min hjärna.

Måste ta ett glas vatten och lugna ner mig.

8 kommentarer:

Mirijam sa...

My god! Du är mkt rolig!

emster sa...

Mirijam: nämen... *rodny*

Béatrice Karjalainen sa...

Haha du är ju knas.

Mirijam sa...

EEEEEMSTEEER! Var är du? På BB?

Katta Kvack sa...

Såna där tvångstankar fick jag också, vilket resulterade i massor av helt-i-onödan inköpta gravteststickor. Jag var gravid, varje gång - and I have a son to prove it :)

emster sa...

bea: ja jag är nog det!

Mirijam: jag är på semme. värsta långsamma uppkopplingen! irro. ska blogg snart! :-)

Kajsa: hajar, har också köpt ett par stickor hehe. men asså jag är i vecka 36, borde inte få nojor :-P :-)

emster sa...

KATTA menar jag, inte kajsa, jag är så DUUUUM!!

Miss Baglady sa...

Klart du är graviiid. Värsta snygga preggot dessutom. MY GOD, jag vill också bli lika snygg som du när preggo.