fredag 9 juli 2010

Klänning


Vad tycker ni? Den är från HM och är rynkad på sidorna och så fanns den i en beigeaktig färg också. Tänkte att om jag köper den beige så kan jag ha den på Sara och Skrällens bröllis. Fast asså den svarta var ju också fin. En bra att ha klänning. Plus att jag kan ha den sen också, efter magen är borta. Och svart är ju alltid bra. Den kostar bara 299 kr. Mkt mkt bra pris. Och visst ser jag inte så tjock ut i den?!? Eller? Va?

Vill köpa båda!

Ps. Den var väldigt skön.

9 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Jättefin och nej du ser inte det minsta tjock ut bara härligt gravid. Köp en av varje.

emster sa...

Bea: du är bäst! ska nog göra det!

Mirijam sa...

Klart du ska! En avvarje och en extra beige för du KOMMER spilla på den och sen är den förstörd!

Gillar MYCKET att titta på bilder, du är ju så sjukt hemlig annars, trodde tex att du var mörkhårig?!?!? Vet ej varför.

Mirijam sa...

Klart du ska! En avvarje och en extra beige för du KOMMER spilla på den och sen är den förstörd!

Gillar MYCKET att titta på bilder, du är ju så sjukt hemlig annars, trodde tex att du var mörkhårig?!?!? Vet ej varför.

Felicitas sa...

SKITLÄCKER! Och jag tycker att du är riktigt vacker gravid, om du förstår vad jag menar! Ser ut att vara nyfriserad också?! Skitsnygg babe!! <3 <3 <3

emster sa...

Mirijam: hihi, nä jag är blond. Iaf för tillfället. :-P
Bra tips där med att köpa två beige!

Feli: Åh du är så GULLIG! Love u! Och nyfriserad... nja... jag fixade luggen med kökssaxen häromdagen... :-P

Emma sa...

Så snyggt!! Du klär ju super bra i den!! Köp, köp!! :) Gillar frisyren oxå! Em

Emma sa...

Så snyggt!! Du klär ju super bra i den!! Köp, köp!! :) Gillar frisyren oxå! Em

emster sa...

Tack Emma !