fredag 9 juli 2010

My god jag gjorde det!

Okej jag erkänner. Jag åt McDonald's till lunch. Jag åt ett helt big mac o co och jag åt upp ALLT. Det var gott men äckligt på samma gång. Vidrigt att äta mcdonalds till lunch (man får inte göra det) men jag var inte sugen på ngt och orkade liksom inte äta ngt nyttigt och så var det bara ett macky dee där helt plötsligt och just då kändes det helt rätt att gå in och ba "ett big mac o co, tack". Så enkelt.

Det är 495 kalorier i en big mac. Alltså, bara burgaren. Det är ju förfärligt.

Hoppas gode gud att Truls växer jättemkt nu och tar väldigt mkt energi från mig så att jag slipper ha kvar de där kalorierna. Är tillräckligt tjock som det är. Snälla Truls, ta burgaren! Och pommes fritesen!

2 kommentarer:

Limpy sa...

Är sushi nyttigt?

emster sa...

det är nog bättre än mc d iaf...