torsdag 1 juli 2010

sommarrepris

Asså nu ska jag berätta och så får ni lova att inte mobba min man för det här men han har aldrig sett Sopranos innan. Jo det är sant! Jag veeet, jag trodde också att ALLA hade sett den. Men han har inte. Därför kollar vi nu (svt sommarrepriserar). Jag kollar om och Jäl förstagångskollar. Och jag inser, nu när jag ser om serien, att jag har sjukt dåligt minne när det gäller teve. För jag kommer inte ihåg! Jag får sitta och fråga Jäl så här "vem är det?" och "varför gjorde han så?" och "vad hette hon?" och "oj, blev han arg nu?" och "varför blev han det?" osv. För jag fattar knappt ngt alls! Det är en jättekomplicerad serie. Det händer en massa saker hela tiden och de pratar jättefort.

Jag kommer inte ihåg att det var så krångligt att se Sopranos. Jag kanske var smartare då, för typ tio år sen, när jag pluggade.

4 kommentarer:

A. sa...

Han är inte ensam. Jag har aldrig sett det heller...

emster sa...

mkt märkligt.

Limpy sa...

Inte jag heller. Skyller på att jag aldrig ägt en egen teve.

emster sa...

Limpan: WOOOOOT?? Ingen teve? åh men lilla söta rara, stackars deeeej!