onsdag 14 juli 2010

Jag orkar inte!!

Vill inte uppfattas som stressad, sur stockholmare men asså vad är det med tjocka lantisar och gå i bredd? Blir totalt vansinnig. Det är inte heller okej att stanna precis efter en rulltrappa. Det är efterblivet!

Idag på lunchen var det en tjej som stampade mig på min 30+sandal och hon bad inte om ursäkt (jävla häxa), inte ens när jag vände mig om efter henne och skrek ”AJ!” det högsta jag kunde. Inte ens då vände hon på huvudet och bad om förlåtelse. Luder.

Jag är nära gråten nu, mina fötter är så fucking-jävla-kuksvullna att jag bara vill skrika rakt ut. Har varit nere på fyran och duschat dem i iskallt vatten. Sedan tvingade jag Kajsabajsa att ringa Mosebacke och be dem paxa en stol åt mig för annars kan inte jag gå på Johnossi ikväll.

Är så ful! Jag hatar att vara så här ful. Det syns inte ens att jag har fotknölar. Plus har inga snygga kläder, ser ut som en boll. En grön, fet boll från landet. Buhu, ser ut som jävla lantis som går i bredd och irriterar stockholmarna. Vill inte mer nu.

7 kommentarer:

Josefine sa...

Jag känner med dig. Jag hatade livet men framförallt alla äckliga människor som var överallt på slutet. Jag trivdes enbart i sovrummet med nedrullade persienner och med nån lättsmält serie på datorn.

åsa sa...

Se inte för mycket på Sopranos dock... Det är väl det enda störiga med min förlossning, att jag såg Tony Soprano titt som tätt (på slutet var jag så trött att jag somnade mellan värkarna tydligen, minns inte). Iaf så var han med. Och han är ful gubbe i träningsdräkt. Har inget med söt bebis att göra. Go away. Sudd, sudd.

emster sa...

Miss Muffin: det låter som en dröm. hatar folk just nu. de är idioter!

åsa: gissa vad som är på teven just nu? hehe

Tehataren sa...

De dumma, dryga tjocka typerna går i bredd överallt, gärna på cykelbanan, och de är VIDRIGA!!!!!!



Lider med dig!

emster sa...

Te: skönt med stöd!

inte skyldig sa...

Är inte gravid men kan ändå förstå din ilska. Precis så. Efterblivna och luder asså. Ja, jag säger då det. Du borde sparkat na när hon inte sa förlåt!

Men en grön, fet boll från landet? Så himla gullit.

emster sa...

inte skyldig: de är jobbiga. grön boll fr landet ej så söt. kanske lite bara. :-)