fredag 2 juli 2010

Men asså, nej!


Jag är 30+!!

6 kommentarer:

Medelklassman sa...

Hahaha. Right on!

Fick du hålla ut kameran en meter framför kroppen för att inte fota magen?

Felicitas sa...

Haha! :) Har du insett det först nu, vännen? ;)

emster sa...

30+: jag fick hålla ut kameran en bit, ja.

felicitas: http://trettioplus.blogspot.com/2010/06/korrekt-kladsel.html

*hilfe*

Tehataren sa...

Nej, du är inte 30+.

1. Du har inte strumpor i sandalerna.
2. Han har inet snygga, blåa naglar
3. Han har ludna ben.

Linn sa...

men neeeeeeeej! Hur ska vi kunna ha enad front mot plusset nu?

emster sa...

te: men asså SKORNA!! *skäms*

Linn: asså herregud, hur kunde det bli så här? men jag KAN INTE ha täckta skor (för fötterna sväller upp) och jag KAN INTE ha jesussandaler eller gladiatorsandaler eller flip flops längre för de är för platta och jag får ont i trampdynorna (är så tjock nu, buhu). Det här är de enda skorna jag kan ha. De är 10 år gamla. Sjukt. *snyft*