måndag 19 juli 2010

semme

tjena tjena bloggen. är på tjörn och har semme med jälfamiljen, på pappans sida. de är ju skilda ni vet. åkte hit tor em. var vansinnig i bilen eftersom jäl insisterade på att åka för tidigt. mina fötter värkte, såg ut som klumpfot och det var omöjligt att hitta bekväm ställning i bilen. Det var precis hur varmt som helt och vi har - såklart - ingen ac i twiggy. asså, ni fattar va? så jag satt o sura o ba *hatar västkusten*. eg dålig stil av mig, inte västkustens fel att det är ofattbart varmt i sthlm.

första dagarna på tjörn ägnades åt att försöka få ner svullnaden i mina fötter. nu är de extremt vackra igen. känner mig som liten ballerina, så smala vrister har jag!! det är dåligt väder här. ska gå på promenad och hoppas på att truls somnar. han leker tuffa lekar i magen. gillar när han sover. det är faktiskt ganska varmt i vattnet. trots att det är "hav" (vet inte varför jag gjorde citattecken, tycker det är lite tufft). har endast sett en mördarmanet. den var liten, jag blev inte ens rädd.

ska gå o köpa candy nu. c u.

ps. idag regnade det så jag och jäl åkte in till stenungsund och köpte solsidan. fy fan höll på att dö av skratt när de skulle köpa barnvagn. sjukt kul.

2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Twiggy?

emster sa...

vår bil. en renault clio. mkt söt