tisdag 23 september 2008

Svikare

På lunchen lovade jag Cissi att nu jäklar kör vi igång. Strikt diet. Inget godis eller annat onyttigt. Absolut inte vin på veckodagarna.

B a r a på lördagar.

Så nu sitter jag här och dricker vin.

Pressen blev för stor. Jag pallar liksom inte!

Låt mig va!

Plus att hälsokollen säger ju att jag är stressad så jag måste väl åtminstonde få unna mig ett glas härligt rödvin? Dessutom så firar jag och min kille att vi har bokat datum.

Ja, vi kanske firade lite igår också! Vadårå!?! Vi drack vitt vin då. Det är inte samma sak. Det räknas inte.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det hör man ju direkt att det är skillnad.

Vitt vin.
Rött vin.

Vitt och Rött.

Peppe sa...

Äsch, jag dricker ett glas rödvin varje dag. Det får man.

karro sa...

klart att du ska fira! dessutom är vin bra för blodvärden o massa annat har någon sagt till mig! :-)

emster sa...

Miss UD: Du är så klok. En riktigt klok kvinna!

peppe: Du är nu officiellt min nya IDOL!

karro: Du är så klok. En riktigt klok kvinna!