fredag 12 september 2008

Det går bra nu

Det har löst sig med det mystiska mötet. Det är jag och Nita som ska ha arbetsmöte. Nu känns det helt naturligt att noteringen var så bristfällig. Två vimsigpannor som planerar liksom. Jag borde ha kunnat räkna ut.

Vi ska mötas om Målgrupperna. Jag har levt så länge med Målgrupperna att det känns som att jag känner dem. De är kompisar. Om någon vill ändra hur vi ska kommunicera med dem blir jag sjövild. Det är mina Målgrupper! Ingen ska komma här och tro att de vet hur man riktar sig till Målgrupperna. Jag vet vad mina Målgrupper behöver. Hajja! Mina Målgrupper är bäst.

Imorgon ska jag och Jäl på middag hos Phille och LG. Vi ska ha superhemligt, strategiskt, affärsmöte. Vi har nämligen en idé. Vi kommer att bli miljonärer! Jag kommer att bli känd i pressen som ”Entreprenör-emster”. Pengarna kommer bara rulla in! Champagne everywhere.

Stekigt värre...

Inga kommentarer: