söndag 7 september 2008

Min kille är bäst ingen protest!

Idag är jag så där extra kär i min kille. Han är bäst i världen och jag vill bara gosa hela tiden. Jag följer efter honom som en hund i lägenheten. Frågar oroligt vart han ska när han reser sig från soffan. Han ska på toa! Kan jag lugna ner mig lite?

Var inte borta för länge, saknar dig redan, puss puss!

När Jäl lagar mat står jag supernära och kramar hårt, hårt. Så att han knappt kan röra sig. Jag vill vara tillsammans och kramas för jag är så kär! Jäl tycker att jag kan väl vara kär från soffan? Men det går inte. Det är så långt bort. Säkert två meter. Jag skulle börja grina av saknad och längtan. Så jag står kvar, följer uppmärksamt hans rörelser. Frågar vad han gör och så. Han lagar mat. Är det inte någon serie på tv som jag vill se? One tree hill eller Gossip girl eller nåt?

Nej, jag vill bara se på Jäl. Min finaste, bästaste, gosigaste mysmys mjau!

Åh vad jag är kär!

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Hahaha! Ni är så söta! Jag har inte ett dugg svårt att se det hela framför mig... :D

emster sa...

Hehe, vi är gulliga. DU med. Och din kille! PUSS